Leveringsvoorwaarden


Verpakking schoenreparaties opsturen RISICOLOOS VERSTUREN!
LET OP: Wees zuinig op uw schoen, verpak hem stevig. Schoenmakerij Hakzo neemt het risico op zich bij verzenden: bij kwijtraken of beschadiging gehele vergoeding door hakzo. Uiteraard na vertoon van uw verzendbewijs en originele aankoopnota, vergoed Hakzo u de dagwaarde van uw schoen indien deze beschadigd is door de verzending van TPG post. U dient aan te kunnen tonen dat u uw schoenen in een stevige doos heeft verpakt, goed dichtgeplakt, met juiste adressering. Wij raden u aan meerdere reparaties tegelijk te versturen.
U kunt dan bv gebruik maken van een stevige dichtgeplakte verhuisdoos. Eventueel vult u de doos met zacht materiaal zoals een beschermende doek. Er bestaan ook speciale vervoersdozen van TPG post.

Prijsbepaling schoenreparatie
*De genoemde prijzen voor reparatie zijn vanaf prijzen. Na ontvangst van uw opdrachtformulier en bij voorkeur een foto, beoordeelt de schoenmaker de reparatie. In de meeste gevallen is de gegeven prijs gelijk. Hij neemt met u contact op per mail of telefoon om de details door te spreken en noemt u de definitieve prijs, als hij deze direct kan noemen. In enkele complexe gevallen ontvangt u de definitieve prijs nadat wij uw schoenen binnen hebben. Na reparatie ontvangt u een mail met daarin een link naar een betaalmogelijkheid per ideal. Na ontvangst van de betaling, zenden we uw schoenen retour na overleg over de datum. Gekochte producten in de webshop betaalt u direct veilig via Ideal.

Bezorgkosten schoenreparatie
De kosten voor verzenden van uw pakket met TPG post bedragen 6.75, voor 2.50 extra worden de schoenen bij u thuis of op uw werk opgehaald. Dit betaalt u aan TPG. Voor het retour zenden betaalt u slechts 5 euro, en bij een totaal bestedingsbedrag boven de 40 euro ( kunnen meerdere reparaties of artikelen zijn) betaalt u geen bezorgkosten.

Bezorgkosten producten webshop
Bij een bezorging binnen 1-3 werkdagen door TPG post, betaalt u 6.75 bezorgkosten Bij een bezorging binnen drie tot vijf werkdagen, betaalt u 5 euro bezorgkosten van koeriersdiensten bij DPD / DHL /of een andere pakketdienst. Bij een totaalbedrag van 40 euro, betaalt u geen bezorgkosten.


Levertijden
Levertijden van schoenreparaties gebeurt in onderling overleg. De overige producten uit de webshop proberen wij binnen 1 tot 3 werkdagen te leveren. Deze levertijden zijn echter indicatief en niet aan te merken als fatale termijn; aan deze levertijden kunnen ook geen rechten worden ontleend. Levering vindt in elk geval plaats binnen 30 dagen na bestelling. Voor producten waar een langere levertijd bij vermeld staat of om andere redenen vertraging ondervindt zal de koper daarvan per e-mail bericht ontvangen. De koper heeft in dit geval recht de bestelling zonder kosten te annuleren en in het geval van vooruitbetaalde bedragen worden deze geretourneerd.

Retourzendingen producten webshop
Bestellingen kunnen maximaal 7 dagen na aanschaf worden teruggestuurd mits het product ongebruikt en onbeschadigd in de originele verpakking wordt verzonden, met een print van de aanschafbon die u per mail heeft ontvangen. Het aanschafbedrag, minus de verzendkosten indien die u niet betaald heeft bij aanschaf, wordt geretourneerd op een door u vermeld bankrekeningnummer.

Vertrouwelijke afhandeling gegevens
Alle gegevens die u ons geeft worden door ons opgeslagen voor uitsluitend eigen interne en automatische verwerking in het kader van een verantwoord klanten- beheer en bedrijfsvoering als mede het toesturen van eigen commerciële aanbiedingen. Wij verstrekken geen gegevens aan derden die uw persoonlijke sfeer aantasten.

Kleuren en verpakking

I.v.m. continue vernieuwing van ons assortiment, kunnen verpakkingen van een product afwijken van de foto. Getoonde kleuren van bijvoorbeeld schoensmeer zijn indicatief, aangezien elk computerbeeldscherm een andere weergave heeft van kleuren, kunnen we nooit een kleurgarantie maken. Schoenmakerij Hakzo is dan ook nimmer aansprakelijk te stellen voor het afwijken van kleuren.

Betalingen
Al onze artikelen zijn geprijsd in euro’s en inclusief de BTW. Wij verwerken uitsluitend i-deal of vooruitbetaalde bestellingen via bank. Bij een geplaatste bestelling, dan wel in de webshop dan wel door insturen van het opdrachtformulier voor schoenreparatie, gaat u automatisch akkoord met al deze genoemde leveringsvoorwaarden. In ons filiaal kunt u de reparatie achteraf voldoen, met uitzondering in ons filiaal Schiedamseweg.

Schoenmakerij HAKZO wenst u veel plezier met het product of onze diensten.



Winkelwagen